Ansett rett søker
Rekruttering handler om å finne en kvalifisert person til en stilling. Hermana bistår i denne prosessen ved å tilby funksjonalitet for å utarbeide og publisere stillingsbeskrivelser, ta imot søknader, velge kvalifiserte søkere, og sørge for at rett kandidat blir ansatt.
Stillingsbeskrivelse
En god stillingsbeskrivelse bør inneholder detaljer om spesifikke krav, ansvarsområder, arbeidsoppgaver, og hvilke ferdigheter som kreves for å kunne utføre arbeidet stillingen medfører. For at stillingsbeskrivelsen skal fange de riktige søkerne, er disse basert på beskrivelses- og layoutmaler slik at du får høyest mulig kvalitet på både innhold og utseende. Du kan enkelt tilpasse disse malene slik at de passer bedriftsprofilen. Stillingsannonsene publiseres av Hermana, slik at du kun behøver å lage en lenke til disse fra bedriftens hjemmeside.
Send jobbsøknad
Jobbsøkere har mulighet til å legge søknad og CV rett inn i Hermana, slik at du kan følge opp kandidatene umiddelbart. Hermana støtter import av CV-opplysninger fra blant annet Europass-CV og Portable-CV. Dette forenkler registreringsarbeidet for jobbsøkere vesentlig. Websidene for jobbsøkere er også enkle å tilpasse, slik at organisasjonen kan få fram sin egen bedriftsprofil og gi kandidatene et godt og gjenkjennelig førsteinntrykk av arbeidsplassen.