Timeregistrering

Bruk stemplingsuret til å registrere oppmøte, eller registrer arbeidstid direkte i en oversiktlig timeliste. Legg til godtgjørelser og tillegg som du ønsker å få utbetalt.

Timeregistrering
medarbeidere

Registrering

Du ajourfører dine arbeidstimer i modulen for timeregistrering i Hermana. Timene føres enkelt på kundeprosjekter, avdelinger, internt arbeid eller fravær. Timeregistreringsmodulen er et viktig ledd i å oppnå en strukturert administrasjon av organisasjonens ressursbruk. Dette bidrar til ryddig kundefakturering og korrekt lønnsutbetaling. Som alle andre moduler i Hermana, kan timeregistrering utføres både på PC, nettbrett og mobiltelefon. Dermed kan du følge opp timene dine når som helst og hvor som helst.

Registrering
medarbeidere

Timeliste

En timeliste inneholder registreringer med informasjon om når du har vært på jobb samt aktivitetene du har utført. Timelisten dekker en begrenset periode, vanligvis en uke, slik at aktiviteter som varer lengre enn denne perioden, vil fremkomme i flere timelister. Et sett med timelister danner grunnlaget for å beregne saldoer, f.eks. antall plusstimer, antall timer i et prosjekt og antall timer jobbet i en periode.

Timeliste
ledere

Oversikt

Du sender timelister for godkjenning til din nærmeste overordnede og til andre som du har jobbet for (f.eks. en prosjektleder). Mottakeren blir varslet i en e-post og må da enten avvise eller godkjenne den. Som leder med personalansvar har du tilgang til oversikter som viser hvor mange timer den enkelte i din avdeling har registrert og hvor stor fleksitidssaldoen er. Hvis en medarbeider bruker stemplingsuret på mobiltelefonen med GPS aktivert, kan du også se hvor medarbeideren befinner seg når han/hun stempler inn eller ut.

Oversikt